piątek, 25 maja 2012

W razie kryzysu Twitter pomaga najszybciej



Jestem od miesiąca non stop na Twitterze, mniej więcej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dlatego mnie tu "nie ma", przepraszam, z powodu kryzysu wszystko zniknęło z mojego horyzontu. Przy czym muszę (jak i na Twitterze) ujawnić że mąż pochodzi z Grecji, co może nieco lepiej wytłumaczy moje "znikanie" i podupadające zdrowie. Na szczęście większość rodziny mieszka za granicą, ale część jest nadal w Grecji, a poza tym mąż tam bardzo często pracuje. Jak na razie wszystko zaszło za horyzont armagedonu w Grecji, i tylko wokół tego kręci się teraz nasze życie. I dlatego, aby otrzymać, a także aby rozpowszechniać prawdziwe aktualne wiadomości, jestem bez przerwy na Twitterze. Zajrzyjcie sami jak macie czas i ochotę: twitter.com/KasiaBajka

2 komentarze:

  1. Czyli zamykasz blog i przenosisz się na Twitter? Nie bardzo rozumiem po co ten wspaniały "serwis" istnieje, oprócz jakiś informacji o wojnach i awariach, ale to tylko dramat i nuda. Co w tym ciekawego? A wszystko po angielsku. Ech

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego jeszcze brakowało :o) My blog is my castle = Mój blog to mój zamek :D

    Kto by lubił kryzysy, ale mąż jest ostatnio w Grecji, a sam przecież nie będzie mi wysyłał informacji co 20 minut, wiec pozostaje Twitter. Nie mówiąc o tym że go muszę ostrzegać w razie jakiś bardzo niebezpiecznych wydarzeń albo pożarów :/

    Twitter to jak mini-blog, wszystko można dodawać jak się chce, filmy, muzykę, obrazy, dłuższe teksty, linki, a wszystko gotowe w 3 sekundy. Jest szybko i praktycznie, a niedawno przetłumaczyli też wszystko na Polski (klik na zrzut ekranu w moim wpisie). Jak się nie śledzi angielskich tweetów to i nie trzeba znać angielskiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Bardzo lubię czytać komentarze, choć wiem że niewiele jest do dyskutowania, bo nadal za rzadko piszę.
Z powodu nadmiaru reklam jestem zmuszona moderować wszystkie komentarze, czyli pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu.

I am happy about each real comment, but not about scammers. Please mind that 99% of all spam comments are removed by Blogger automatically, rest gets deleted by the admin of this blog.

------------------
Polski alfabet dla angielskich klawiatur :)
ą ć ę ł ń ó ś ź ż Ą Ć Ę Ł Ń Ó Ś Ź Ż

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...