czwartek, 3 marca 2011

Karnawałowa inspiracja


Polskie pączki są najsmaczniejsze, nic do dziś mi nie dorównało delikatnego ciasta i różanego nadzienia. Najlepszy przepis na ten klasyk znalazłam w blogu Moje Wypieki, niestety nie-wegański (choć można zwegować, mam nadzieję że się do tego kiedyś zabiorę poważnie...) Ale co jak co, trza przyznać że co najmniej dekoracje i kształty pączków w innych krajach są bardzo kreatywne..
(na zdjęciu zestaw z cukierni J.Co Donuts z Indonezji)
[zdjęcie jest z flickr creative commons, autorka to Venysia Kurniawan]

4 komentarze:

  1. Mmmm, paczki! Som pienkne... Love the new header! Very Spring inspiring.

    Hugs i na razie!

    OdpowiedzUsuń
  2. :D I was not quite sure if it is not too flashy, but well.. Wiosna jest wesołą okazją to i baner powinien być wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, jaki wybór. Nie wiedziałabym, który wybrać. Wybrałabym.....wszystkie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym tak wybrała :D Choć wątpię czy naprawdę dobre w smaku (w porównaniu do Polskich a szczególnie domowego wypieku). Jak spróbowałam kiedyś Dunkin Donuts, to wyglądały pięknie, ale posmak naprawdę jak fabryka z chemikaliami... raczej inspiracja do zrobienia dobrych kolorowych lukrów i polew w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Bardzo lubię czytać komentarze, choć wiem że niewiele jest do dyskutowania, bo nadal za rzadko piszę.
Z powodu nadmiaru reklam jestem zmuszona moderować wszystkie komentarze, czyli pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu.

I am happy about each real comment, but not about scammers. Please mind that 99% of all spam comments are removed by Blogger automatically, rest gets deleted by the admin of this blog.

------------------
Polski alfabet dla angielskich klawiatur :)
ą ć ę ł ń ó ś ź ż Ą Ć Ę Ł Ń Ó Ś Ź Ż

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...