poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Nowy layout Miksera...


..bardzo mi się podoba :) Jak widać jest nie tylko solidnie zrobiony, ale i praktyczny, nie mówiąc już o tym że kolor jest wege-przyjazny, i pasuje mi do layoutu bloga :o) Jedno szukanie przepisów na ciasto wegańskie dało mi na przykład 2224 wyniki :D A maskotka Mikserek przypomina mi ulubione Japońskie maskotki w stylu manga, czyli kompletnie :D :D :D

Dzisiaj krótki wpis, mnie tu właściwie wcale nie ma, bo za 2 dni przeprowadzka, druga część remontu po kataklizmie, i koniec świata. Chciałam tylko udowodnić jakoś że jeszcze żyję :o)

2 komentarze:

  1. Gdzie tam wycięty :o) Dodatki w przeglądarce "znikają" mi wyskakujące okienka, Flash i tym podobne... I praktycznie dla mnie, bo jak wyłączyłam dodatek, to okazało się że reklamy które macie na stronie są dopasowane do kraju, a nawet miasta, w którym stoi komputer. Praktyczne dla klientów, ale w ten sposób jednym zrzutem ekranu bym opowiedziała historyjkę o tym w którym kraju i mieście jestem :p Też mi ochrona prywatności :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Bardzo lubię czytać komentarze, choć wiem że niewiele jest do dyskutowania, bo nadal za rzadko piszę.
Z powodu nadmiaru reklam jestem zmuszona moderować wszystkie komentarze, czyli pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu.

I am happy about each real comment, but not about scammers. Please mind that 99% of all spam comments are removed by Blogger automatically, rest gets deleted by the admin of this blog.

------------------
Polski alfabet dla angielskich klawiatur :)
ą ć ę ł ń ó ś ź ż Ą Ć Ę Ł Ń Ó Ś Ź Ż

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...