niedziela, 27 lutego 2011

Chopin Nokturna Op. 27 No.2

2 komentarze:

  1. oh jak miło posłuchać czegoś, co nie jest lady gagą lub innym plastikowym produktem naszych czasów:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zastanawiam jak fani owej Lady GaGa w ogóle dają radę zasnąć. Mi wystarczył jeden filmik z nią aby mi się na zawsze odechciała D: Brrr... Słucham różnych rodzajów muzyki, ale nie wszystko naprawdę zasługuję na taka nazwę. Prawdopodobnie większość fanów słyszała jakiś jej przebój w radiu albo dyskotece, i nie wie kto to i jakie są jej oryginalne występy publiczne. Mnie to nie szokuje, rzadko mnie coś szokuje po 11 latach w internecie, ale to po prostu jest okropne. Ona dosłownie pracuje metodą "im gorsze tym lepsze". Jeśli tak wygląda "ikona naszych czasów" to mi brak słów, aż żyć się odechciewa :/

    Dlatego potrzeba dobrych stron w internecie, bez chamstwa, bez absurdalnych szoków, bez idiotyzmu, skandali i najniższych ludzkich instynktów. I z muzyką Szopena, na przykład...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Bardzo lubię czytać komentarze, choć wiem że niewiele jest do dyskutowania, bo nadal za rzadko piszę.
Z powodu nadmiaru reklam jestem zmuszona moderować wszystkie komentarze, czyli pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu.

I am happy about each real comment, but not about scammers. Please mind that 99% of all spam comments are removed by Blogger automatically, rest gets deleted by the admin of this blog.

------------------
Polski alfabet dla angielskich klawiatur :)
ą ć ę ł ń ó ś ź ż Ą Ć Ę Ł Ń Ó Ś Ź Ż

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...