niedziela, 27 stycznia 2013

Dzień Pamięci Ofiar Holokaustu


Dziś jest Międzynarodowy Dzień Pamięci Ofiar Holokaustu. Ponieważ jedna trzecia mojej rodziny została zamordowana przez nazistów podczas wojny, a w dzisiejszych czasach znowu pojawiają się niebezpieczne ruchy nazistowskie, i to w całej Europie, chciałam przypomnieć o pradawnej mądrości że "fatalne zdarzenia które się zapomina zwykle się powtarzają". Niech pamięć niewinnych zamordowanych pomoże nam wzrosnąć ponad koszmary fanatyzmu i nieludzkiej przemocy.

4 komentarze:

  1. Mimo, że moja rodzina nie zaznała aż tak strasznej katastrofy, również pełna jestem obaw, widząc rozwój sytuacji w Europie.
    Ciekawy blog, bardzo interesującej osoby, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz ja, świetnie podchodzisz do praw autorskich i dokładnie to opisujesz. Może warto umieścić taką notkę na stałę, po prawej, bo muszę przyznać, że to dość drażliwy temat i o mały włos nie poszłam sobie z Twojego bloga, bo myślałam, że po prostu bierzesz zdjęcia, jak popadnie, bez zastanawiania się nad licencją. Niestety sporo jest takich blogów i nie darzę ich sympatią. Dobrze, że nieco zagłębiłam się w to, co piszesz, ale nie zawsza ma się na to dość czasu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, teraz zauważyłam, że na dole jest info, sorry :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za pochwałę bloga :) Piszę ostatnio znowu tak rzadko, że ledwo kto tu wpada...

    Masz rację z licencją, dodam jeszcze jedna notkę wyżej na boku, to będzie widać od razu że to niekomercjalne Creative Commons :) Licencje to rzeczywiście trudny temat, ja staram się jak najbardziej otwarcie, ale oczywiście używam tylko publiczne obrazy z otwartą licencją. Ostatnio za mało edytuję bloga, trza będzie znowu poprawić to i owo :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę :) Bardzo lubię czytać komentarze, choć wiem że niewiele jest do dyskutowania, bo nadal za rzadko piszę.
Z powodu nadmiaru reklam jestem zmuszona moderować wszystkie komentarze, czyli pojawiają się dopiero po zatwierdzeniu.

I am happy about each real comment, but not about scammers. Please mind that 99% of all spam comments are removed by Blogger automatically, rest gets deleted by the admin of this blog.

------------------
Polski alfabet dla angielskich klawiatur :)
ą ć ę ł ń ó ś ź ż Ą Ć Ę Ł Ń Ó Ś Ź Ż

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...